torstai 3. marraskuuta 2011

Cappuccinoa ja Lumileikkejä ;)

Vauva nukkuu - on kuumeessa eilisten rokotusten jäljiltä. Perhekerho jäi ensimmäistä kertaa väliin. Kahdeksitoista olisi mentävä hammashoitolaan, vanhemman tyttären hampaiden pinnoituksen vuoksi. Tukea antamaan. Onneksi vauva on lähes oma itsensä, ei ainakaan tällä hetkellä itkeskele vointiaan. Eiköhän se hyvin mene.


Join juuri kupillisen pussicappuccinoa. Muistoja Kreetalta, siellä sitä lipitettiin kylmähkössä hotellihuoneessa lämmikkeeksi! :) Mieskin vasta äsken lähti töihin, illalla tuleekin vasta myöhempään kokouksen takia. Kahvikupista tuli mieleen että eilen ostin uuden muumimukin, sen talvi sesonki eli "Lumileikkejä" - mukin. Ensimmäisen Talviyö mukin ostin vuonna 2006, eroa tehdessä. Siinä muumi istuu yksinään kuunloisteessa ja ajattelin että siinä olen mä, kuitenkin onnellisena. Talviyö mukiin tuli otettua käyttöön, lopulta siihen tuli särö ja se siirtyi vitriinikaappiin. Seuraavana vuonna ostin uuden talvimukin ja nyt niitä on jo kuusi kappaletta. Kai sitä voisi sanoa että mä kerään niitä.

Aloitin eilen uuden kirjankin, Tuula-Liina Varis "Irma". Ensimmäiset 50 sivua luettu, ja meininki on aikas raskasta. Toivottavasti kirjan juoni alkaa aueta piakkoin. Mä olen niin huono jättämään mitään kirjaa kesken, pakko lukea, että voi sitten sanoa että johan oli, olipa huono kerrassaan. Toivottavasti Irma ei kuitenkaan saa tuollaista mainintaa!

Kuva www.iittalahomeshopping.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)