lauantai 28. tammikuuta 2012

Ihana talvipäivä!

Nyt on päästy talvessa siihen vaiheeseen että voi taas huokailla kuinka kaunista onkaan! Tässä vaiheessa muistaa taas mitä ihanaa tässä talvessa nyt oikein olikaan! Puut nuokkuvat raskaista tykkylumista, pakkasta on kuin ennen vanhaan, aurinko antaa säteitään taivaalta saaden lumihiutaleet säteilemään! Ah, nyt olen taas niin rakastunut! Talveen etenkin!





Mikä parasta, saimme tänään käyttöömme rattaat veljeni lapsilta! Mahtavaa päästä nyt kärryttelemään pakkasiin. Meillähän on ollut vain nuo prinsessavaunut :) jotka ei nyt oikein ole parhaat mahdolliset menopelit olleet talvella. Tosi allekirjoittanut on ollut sen verran väsähtänytkin alkuraskauden aikana, että oikeastaan se, ettei ole päästy kärryttelemään, ole haitannut yhtään. Vasta hetken aikaa olen kaivannut taas ulkoilua ja kärrylenkkejä! Nyt se on sitten taas mahdollista! Nyt päivällä on ollut -14 astetta pakkasta ja Mimosa nukkui hyvin päiväunet ulkona kärrytellen. Juho kävi vetämässä ensimmäisen hiihtolenkin veljeni kanssa! Iisallekin tapahtui tänään yksi iso juttu, hän kävi nimittäin ottamassa korvakorut, joista on jo pitkään haaveillut! :) Ja ei kuulema sattunut yhtään! :)

2 kommenttia:

  1. En tiedä mikä tässä nyt tökkii... joko minä en vieläkään hallitse tätä plogijuttua tai sitten tämä muuten vaan katkoo... Kirjoittelin jo aimmin tähän kommenttia, mutta ei se näkynyt missään, eikä kyllä näy seuraamani plogitkaan profiilissani... vaikka olen ne syöttänyt jo "miljoonkertaa"... Mutta asiaan, olipa mahtava uutinen! Kannattaisi näköjään käydä useammin lukemassa :D Oikein onnellista odotusta teille! :)

    Hah, nyt alkaa vaikuttaa lupaavalta! :) Nyt pääsin jo esikatseluun ja pyynnön todistaa, etten ole robotti - kyllä, mielihyvin todistan, olen kaukana robotista... :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti! :) Kaikkea ei viitsi veispuukissa julistaa mutta blogiin saattaa tulla paljastuksia ;D

    Musta tuntuu että mullakin oli ongelmia ettei noi blogit näy tuossa profiilissani.. Sen takia mä liitinkin ne tänne mun blogiin suoraan tuohon sivulle niin pysyn kärryillä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)