keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Sydän-sukat valmiit ♥

Nämä sukat valmistuivat tänään. Alunperinhän näistä piti tulla sukat Juholle, mutta kuinka ollakaan, allekirjoittaneen napakan käsialan vuoksi, näistä tulikin mulle sukat! :)

Sukat ovat tehty Seitsemän veljestä- langoista, puikoilla 3,5.
Kirjoitan nyt tähän vähän muistiksi, kuinka olen nämä sukat tehnyt. Mulla on tosiaan napakka käsiala, joten tää "ohje" varmasti palvelee parhaiten allekirjoittanutta... :) Niin, ja ihan omasta päästä nuo kuvioinnit on tehty, aikaisemminkin olen käyttänyt samantyyppistä kuviota neuloessani!
Yläosassa on 56 silmukkaa ja 15 krs 2 o, 2 n
kuvio-osuuteen olen lisännyt joka puikolle yhden silmukan eli 60 silmukkaa yhteensä. 
Kuvio-osuuden jälkeen taas 
5 krs 2 o, 2 n 
kantapää normaalisti ja tuohon jalkaterään olen kaventanut niin että jää 56 silmukkaa. 

*     *     *

Seuraavaksi voisi alkaa tehdä Juholle sukkia... Ja sitten pitäisi alkaa myös pienentelemään tämän blogin kuvia... Ettei kuvatila lopu kesken! Aika hermoja raastavaa puuhaa, mutta pienennellään... Eihän tässä muukaan auta...

10 kommenttia:

  1. Huh huh... itse juuri oon tässä puoltoista tuntia pienennellyt kuvia! Minulla jo herjasi kuvatilan loppumisesta :( Sainkohan 2kk postaukset muokattua sillä aikaa kun katsoin Kaisaa, hankaloittava osapuoli vaan se että Ava nukkui sylissä ja ukkovarpaani toimitti toisen käden tehtävää (näppistä). Samalla laittelin puuttuvia copyright-leimoja kuviin. Mutta on tuossa työtä! Toivottavasti saisi edes hiukan kuvatilaa lisää...

    Toinen kikka muuten on tehdä blogille uusi Google-tili.. tai mikä nyt onkaan. :) Kuulemma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uh! Mulla niin meinaa hajota pää näitten kuvien kanssa. Siis mullekin se alkoi herjaamaan tuota että kuvatila on nyt käytetty, osta lisää. No en tasan osta. En. Ja sitten kun nyt yritin näitä pienennellä, niin enpähän tajunnut että vaikka mä poistan sen kuvan tästä blogista, niin se ei poistu tuosta google tilin picasa albumista jonne se on ne tunkenut... Ja jonne pääsis käsiksi lataamalla tuo picasa ja sitä mä en halua kun en halua että se imaisee mun kaikki kuvat sinne picasaan koneelta. Tai niin olen ainakin ymmärtänyt että tekee. Mun on varmaan luotava itselleni uusi tili joka alkaa kirjottamaan tätä samaa blogia. Pienennän sitten ne sen tulevat kuvat ja annan näiden jäädä nyt tällaiseksi... Hohoi!

      Poista
    2. Mitenköhän niin monella on nyt lähiaikoina loppunut kuvatila? Onkohan tuo joku uusi juttu..?

      Poista
    3. Mutta mulla kyllä autto kun vaan poistin postauksesta vanhan ja lisäsin uuden, pienemmän tilalle :o Silloin se taas antoi laittaa uusia. En edes tiennyt että ne tallentuu silti johonkin paikkaan.. onko se Picasa julkinen vai vain itselle näkyvä?

      Poista
    4. Mullakin auttoi hetken verran. Ilmeisesti mun kuvat on jo valmiiksi niin suuria, ettei "onneksi" kauaan tarvinnut niitä pienennellä ja laittaa takaisin kun jo herjasi että kuvatila loppuu! Ja sitten löysin ne sieltä picasasta, tuplana! Mä silloin latasin sen PhotoScape muokkausohjelman koneelleni ja aion sitä käyttää jatkossakin. Enkä mitään Picasoja, kohta on jo periaatteen vuoksi ;) tämä! Mut löysin yhdestä blogista, että kun muokkaa sillä PhotoScapella kuvat "muuta kokoa" kohdasta "pisimmän sivun kooksi 640" niin sillä saa ne kuvat vielä säilymään sen kokoisina että voi käyttää tässä blogissa tuota suurinta mahdollista kuvaa! :)

      Poista
    5. Mie olen PaintNetillä säätänyt.. sillä kans olen muokannut 500 tai 600 pituseksi. Tosin harvoin käytänkään ihan suurinta kuvaa postauksissa, yleensä sitä keskikokoista:)

      Poista
  2. Voi vitsi miten suloiset ! Mun pitäisi saada inspis noihin villasukkiin, muuten sun kaikki hyvät opit menee hukkaan ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun on ostettava joku ihananvärinen lanka niin eiköhän sillä inspis löydy ;) ja tietty jos kaipaat kertausharjoitusta niin any time! :))

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)