sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joulukalenterin luukku nro.2


Luukusta paljastui tänään joulusuklaat ♥

Jollet vielä ole jostain syystä kerennyt, niin nyt on korkea aika käydä hakemassa vähän suklaatia joulun kunniaksi! ;)

Minun ykkösvalinta on Fazerin Da-Capo ♥ Nää on niin hyviä, ettei muista viis.

Ensimmäinen muisto Da-Capoista mulle tulee mieleen kun olin noin viisi vuotias. Asuimme Mäntykujalla, oli kesä. Muuta mä en sitten muistakaan, paitsi sen, että sain äidiltä tai isältä Da-Capo patukan, juuri sellaisen noin 10 cm pituisen, ja se oli niin herkkua!!! :) Toinen muisto on Mikkelistä. Olimme ystäväni Marjan lapsuuden kodissa, istuimme keittiössä ja tuli puheeksi että he olivat saaneet joiltain joulutuomisiksi niitä pahoja Da-Capoja... Jolloin minä sanoin niiden olevan niiiin parhaita suklaita, ja sain koko paketillisen niitä mukaani! :) Ah, mikä onnenpäivä! Voitte arvata riemuni silloin joskus kun ensimmäisen kerran huomasin näitä olevan isossa paketissa myynnissä! 

4 kommenttia:

  1. Da-Capot on mun lemppareita myös!
    Isäni osti minulle aina pienenä niitä patukoita, aluksi en tykännyt niistä yhtään, mutta nopeasti opin kuitenkin rakastamaan sitä makua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että muutkin tykkää!! :) Mun kahdeksanvuotias tyttäreni ei näille lämmennyt... Toisaalta hyvä, saa äiti syödä näitä rauhassa! ;) Toisaalta jos menekki ei ole suuri, niin loppuuko näiden teko? :O Toivottavasti ei! :)

      Poista
  2. <3 Ihania muistoja. Jos Ahaa- ja Muumi-patukoita ei lasketa niin pahaa suklaata ei ole. :) -L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ahaa ei sano mulle mitään! (Mutta Ahaa kyllä kuulostaa, että maku voisi olla omaperäinen! :D:D:D)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)