tiistai 30. huhtikuuta 2013

Selkä kipeänä eteenpäin...

Selkäkipu raastaa jo kuudetta päivää... Tosin kyllä mä jo kävelen, mutta ei selkä vielä kunnossa ole. Makuultaan kun nousee, niin vähän aikaa on hyvä, mutta jos istuu tai seisoo/kävelee alkaa pian jomottaa ja selkää vetää kyttyrään... Ja silloin on vain oikaistava.. Panadolia olen ottanut maksimi annoksella, eikä siitä kyllä sen sanottavampaa hyötyä tunnu olevan. Inhottava vaiva... Eilen jouduin nostelemaan pikkuisia kun Juho oli töissä ja johan taas vaiva paheni. Tänään olen yrittänyt olla nostamatta yhtään mitään, pakko yrittää levätä jos meinaa saada selän kuntoon.

Mä oon yrittänyt saada to do-listalta ikuisuusjuttuja tehtyä ja aika hyvin siinä onnistunutkin. Esimerkiksi kaivoin Lissabonin ja Prahan reissujen matkakuvat ulkoiselta muistilta ja väänsin niistä yhteisen kuvakirjan aikaiseksi, teksteineen kaikkineen ja pistin sen tilaukseenkin jo (sopivasti tarjoushinnalla). Sitten tilasin meidän olohuoneen takaseinään uutta tapettia, ihanaa kuviollista sellaista (pinkkejä kukkia sinisellä pohjalla) ja sitten muutaman vaatteenkin ostin fb-kirpulta ja muutaman sain myytyäkin. Oon ostanut varmaan muutakin ja tuhlannut rahaa oikein urakalla. Kalliiksi käy tää toipilaana olo. 

Sitten mulla on niitä taimiakin kasvamassa. Ja nyt joutuu toteamaan että lapasestahan se lähti. Meillä on tulossa toista sataa samettikukkaa ja lisäksi ties kuinka monta kymmentä koristekurpitsan alkua on kasvamassa. Just lueskelin että kyseiset taimet kasvavat 2-3 metriä korkeiksi! :OOOOO :DDDDD Minne helekuttiin mä ne saan ängettyä? Vai kiipeämmekö loppukesästä - kuten Jaakko - pavunvarsia pitkin taivaaseen, jos ne oikein alkavat rehottaa ja paksuuntuvat! :0 Sitten krassit eivät itäneet ollenkaan toivotulla tavalla, pussillisesta vain viisi alkoi kasvamaan. Täytyy ostaa uusia krassinsiemeniä! Haluan niitä ehdottomasti lisää meidän pihalle ja terassille. 

Mitäs muuten, no vappu on ja mennee aika kepoisesti ohitse. Pussillinen ilmapalloja sentään katossa, mutta osto-sima ja serpentiiniäkään ei näy missään. Saa kyllä mun selkävaivaani syyttää tästä. Hei, mut sentään munkki syötiin puoliksi Mimosan kanssa tänään. ;-) Se on moi nyt! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)