torstai 14. elokuuta 2014

Kirpparilla kiertelyä..

Mä olen tänään lähdössä Vantaalle yhteen mammaporukan tapaamiseen. Meillä kaikilla on lokakuun tienoilla laskettu aika ja ollaan lähes plussaamisesta alkaen keskusteluissa toistemme kanssa. Tänään siis tapaamme osan kanssa ensimmäisen kerran. :) Mulla on marengit paistumassa uunissa ja ajattelin käydä hakemassa vielä isäni pihasta jokusen omenan viemisiksi. Nyyttärimeiningillä mennään. Toivottavasti tulee kiva ilta! Mä poimin vielä matkan varrelta pari ryhmäläistä kyytiini. Mutta sitä ennen täytyy kirjoittaa vielä valmiiksi tämä postaus! :)

Pitkin kesää olen kierrellyt silloin tällöin tuota paikallista kirpputoria. Samaista, missä meillä oli omakin pöytä pari viikkoa. Mitään kovin erikoisia löytöjä en ole valitettavasti tehnyt, mutta jotakin on silti tarttunut matkaan! :)

Mimosalle käyttämättömät Hello Kitty -sukkahousut (98/104) 2e
Mimosalle mustat Me&I leggarit (98/104) 2e

Mimosalle hyväkuntoinen Bamse yöpuku (110cm) 2e.

Vauvalle Popin suloinen tunika (56cm) 1,5e
Name It pehmoinen velour tunika (62cm) 2e

Aatokselle Herra Hakkarainen yöpuku (92cm), 1e.

Vauvalle Newbie neuloshousut, 62cm 1,75e ja Newbie tähtibody 68cm, 1e.

Vauvalle Tutan norsuhousut, 62cm 1,5e, Marie-body 68cm, 1,5e ja popin sukat 19/21, 1e.

Tämmöisiä tällä kertaa. Kierrätyskeskuksestakin on tullut tehtyä muutama kiva löytö, mutta ne on vielä kuvaamatta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)