keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Paluu arkeen...



Niin se loppui, koululaisen ja työläisen lomat. Pitkät olivat kuin mitkä ja taas olisi opeteltava tähän perusarkeen. No, onneksi toissapäivänä oli jo yksi "harjoittelupäivä", kun Juho oli Tampereella kavereitaan moikkaamassa. Minä onnistuin samana päivänä ulkoiluttamaan lapsia, pesemään kolme koneellista pyykkiä, tekemään lasagnea ruuaksi, Mimosan kanssa leivottiin banaanikakku, lisäksi taisin kutoa vähän sukkaa ja korjata parista villapuvusta löytyneet reijät ect. Kyllähän mä tän arjen taidan, mutta kieltämättä kaksin aina helpompi. ;) 

Mimosa on lopettanut päiväunien nukkumisen kokonaan ja touhuileekin nukkumisajan itsekseen leikkien tai minun kanssani touhuten. Aatos ja Iines nukkuivat hetken tänään samaan aikaan päikkäreitä, mutta ehei, ei enää. Iines leikkii tällä hetkellä vieressäni sitterissä lelukaaressa olevilla leluilla. Koululainenkin on kotiutunut kaverinsa kanssa ja Mimosa kyselee: "miks kukaan ei leiki mun kaa?" Hän siis haluaisi isojen tyttöjen touhuihin mukaan, mutta ymmärrettävästi aina ei pääse...


Mä en ole vielä raaskinut ottaa tonttukortteja seiniltä pois. Tuo kortti on jotenkin erityisen söpö. En taida kiirehtiä sitä siitä pois koko talvena.. ;) Tähtilamput tilasin syksyllä Elloksesta ja tuo isompi tähti on AmandaB:stä ostettu.


Mimosa leikkimässä legoillaan. Pukki toi muutaman dublon lisää :)


♥ Suloinen poseeraaja :)


Kai se olisi joku päivä yritettävä tsempata ja kerätä pikku hiljaa joulujuttuja pois. Kuusi lähtikin jo sunnuntaina, alkoi mokoma kasvamaan ja Juho sai siitä sen verran reippaat allergiakohtaukset, että lähti samantien... No, onneksi muilla ei ole niin kiire. Tonttuverhot voisi yrittää vaihtaa seuraavina.. ;)


Viikonloppuna käytiin Kirkkonummellakin tuoreen kummityttömme Alman ristiäisissä. :) Siellä menikin koko päivä. Mä olen yrittänyt käydä päiväsaikaan kävelemässä aina silloin kun olen vaan päässyt. Täytyy nyt yrittää ulkoilla mahdollisimman paljon valoisaan aikaan lastenkin kanssa. Tekee hyvää mielelle. Onneksi lumi tuo valoa iltoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥ luen sen kuitenkin ennen julkaisemista :)